רעיונות מתנות לברית

בשעה טובה, נולד בן זכר! יום גאווה לכל אב ויום שמחה לכל אם.

אחרי ציפייה של 9 חודשים נולד תינוק בריא ויפה. עכשיו הגיע הזמן לבחור מוהל, לחפש אולם אירועים, ולבצע את הטקס עתיק הימים -ברית מילה.

מחפשים מתנות לברית מילה? בחנות המתנות בואי כלה תוכלו למצוא מגוון מתנות מיוחדות וייחודיות לאירוע זה. לפרטים והזמנות התקשרו 052-473-4466 או מלאו את טופס יצירת קשר המובנה באתר.

ברית מילה היא מצווה ביהדות, המורה על החובה למול כל זכר יהודי ביום השמיני להולדתו, כל עוד לא נשקפת סכנה לרך הנולד המצדיקה את דחיית הברית, וזאת גם אם היא נופלת ביום שבת או ביום כיפור. מקור המצווה הוא מהתורה כאשר אברהם כורת ברית עם אלוקים, ואלוקים מבטיח לאברהם ריבוי צאצאים, עמים ומלכים מזרעו. אברהם מתחייב בברית זו למול עצמו ואת כל צאצאיו לדורות.

ביום הברית האימא מאוד מודאגת ולא רגועה יש לה המון חששות ולכן נשים רבות בוחרות ברופא מוהל. הרופא מוהל מבצע הרדמה מקומית לתינוק וכך חוסך את הכאבים לרך הקטן אך גם גובה סכום נכבד עבור הברית. ב-10 שנים האחרונות ניתן למצוא המון מוהלים כאלו בשוק. לפי הדת מוהלים לא גובים כסף כי זאת מצווה לבצע ברית מילה, למרות שאין צורך לשלם למוהל רוב הזוגות כן נותנים סכום צנוע עבור הברית.

חנות המתנות בואי כלה קיבצה עבורכם כמה המלצות ורעיונות למתנות לברית מילה:

חליפת ברית מבד סאטן: למרות שזה רק ליום הברית חשוב שהבד שלובש התינוק יהיה רך ונעים והכי חשוב איכותי עבור התינוק הקטן.

חליפת ברית אלגנט 3 חלקים: החליפה כוללת מכנס,חולצה אלגנטית ווסט. התינוק יגיע כמו חתן קטן לברית.

כרית לברית: ניתן לבחור מספר דוגמאות של כרית לברית לדוגמה: כרית עם כיתוב סימן טוב ומזל טוב, כרית עם כיתוב כיסא אליהו הנביא או כרית עם כיתוב זה הקטן גדול יהיה.

ניתן להכין מתנות גם לאורחים שכבדו אותנו ביום זה. לדוגמה: כיפות לגברים הרקומות עם תאריך הברית או כיפות חלקות. לנשים ניתן להביא כיסוי לחלות לשבת עם רקמה צבעונית או רקמה מכסף.

מתנות מיוחדות ורקומות לברית מילה תוכלו למצוא אצלנו בחנות המתנות בואי כלה. לפרטים והזמנות התקשרו 052-473-4466 או מלאו את טופס יצירת קשר המובנה באתר.

צריך עזרה?

חיפשת מוצר ולא מצאת? יש לך שאלה? אל תתמהמה, צור איתנו קשר

חיפשת מוצר ולא מצאת? מצאת אבל אתה לא בטוח שזה מה שאתה צריך בדיוק? גם אם לא מצאת את המוצר שאתר אל תתייאש, התקשר אלינו וננסה לעזור ככל שנוכל, מתנות לחתן וכלה זה רק "בבואי כלה".

לחצו כאן לאתר החדש שלנו רקמה בשעה