רעיונות מתנות לחינה

ההכנות בעיצומן, רגע בוא נחשוב! אוקיי, אז צלם כבר יש, D.J יש, אולם יש, תלבושות יש, אישה זקנה שצורחת עם תרבוקה יש, מעולה! אז אתם מוכנים לחגיגת החינה של השנה!!

ההכנות בעיצומן, רגע בוא נחשוב! אוקיי, אז צלם כבר יש, D.J יש, אולם יש, תלבושות יש, אישה זקנה שצורחת עם תרבוקה יש, מעולה! אז אתם מוכנים לחגיגת החינה של השנה!!

 

הגענו ליום החינה אחד הטקסים המרגשים והשמחים שיש, כל עדה וטקס החינה שלה עם הלבוש המסורתי, השירים, הריקודים והאביזרים הנלווים הייחודיים לה.

 

מחפשים מתנות לחינה? הגעתם למקום הנכון! לחצו על התמונה מתחת ותעברו למגוון רחב של מתנות מהממות לחינה. בכל שאלה והזמנות חייגו 052-473-4466 או מלאו את טופס יצירת קשר המובנה באתר.

רעיונות מתנות לחינה

 

בזמנו היה מקובל שכל אישה מעדות המזרח שמתחתנת מבצעת את טקס החינה. הנשים במשפחה היו תופרות את הבגדים המסורתיים, מכינות את המאכלים והקינוחים המסורתיים, וכמובן מכינות את החינה לטקס עצמו. ביום החינה כל כלה הייתה לבושה בבגדים שנתפרו עבורה ומקושטת בתכשיטים.

בזמנו לטקס הייתה משמעות רבה, כל ילדה הייתה חולמת ומתכננת בראשה איך תיראה החינה והחתונה שלה. למי שלא יודע משמעותו של טקס החינה הוא לברך את החתן והכלה בשפע, פוריות והצלחה בחיי הנישואין. טקס החינה היה מתקיים יום לפני החתונה לאחר טבילתה של הכלה במקווה.

 

לצערנו, בזמנים המודרניים של היום לא כל הנשים מבצעות את טקס החינה עקב שיקולים כאלה ואחרים. חלקן חושבות שזה הוצאה כספית מיותרת, חלקן לא מתחברות לטקס וחלקן פשוט לא מעדות המזרח.

 

מי שכן בוחרת לבצע את הטקס בדרך כלל חוגגת כשבוע/שבועיים לפני החתונה כאשר היא מזמינה שירותי הפקות חינה והם מפיקים לה את כל האירוע הכולל תלבושות, עיצוב הטקס והתפאורה וכמובן המאכלים המסורתיים.

 

לפניכם כמה רעיונות למתנות לחינה באדיבות חנות המתנות בואי כלה:

קערה בצבע כסף או זהב, ניתן להוסיף נרות חתן כלה או מגבות פנים רקומות. מתנה צנועה אך שימושית.

 

סט מגבות גוף עם רקמה מכסף או זהב, ניתן להוסיף מגבות פנים רקומות או נעלי בית לזוג הטרי. מתנה שימושית שנשארת גם כמזכרת מיום החינה.

 

אם תרצו להשקיע באמת, ניתן להעניק מתנה סט חלוקי רחצה עם רקמה מכסף או זהב. ניתן לרקום את שמות חתן והכלה או תאריך החתונה ולהוסיף נעלי בית מעוטרות בתחרה ומגבות פנים עם או בלי רקמה. מתנה זו מגיעה ארוזה בקופסה מהודרת.

 

מחפשים מתנות לחינה? היכנסו לאתר בואי כלה ותוכלו למצוא מגוון מתנות מיוחדות וייחודיות לאירוע זה. לפרטים והזמנות התקשרו 052-473-4466 או מלאו את טופס יצירת קשר המובנה באתר.

 

צריך עזרה?

חיפשת מוצר ולא מצאת? יש לך שאלה? אל תתמהמה, צור איתנו קשר

חיפשת מוצר ולא מצאת? מצאת אבל אתה לא בטוח שזה מה שאתה צריך בדיוק? גם אם לא מצאת את המוצר שאתר אל תתייאש, התקשר אלינו וננסה לעזור ככל שנוכל, מתנות לחתן וכלה זה רק "בבואי כלה".

לחצו כאן לאתר החדש שלנו רקמה בשעה