מתנות לאורחים בחתונה, מזכרות לאורחים בחתונה

" וַיֹּאמֶר אֵלָיו לֹא לִבִּי הָלַךְ כַּאֲשֶׁר הָפַךְ אִישׁ מֵעַל מֶרְכַּבְתּוֹ לִקְרָאתֶךָ הַעֵת לָקַחַת אֶת הַכֶּסֶף וְלָקַחַת בְּגָדִים וְזֵיתִים וּכְרָמִים וְצֹאן וּבָקָר וַעֲבָדִים וּשְׁפָחוֹת."(מלכים ב ה)


אנשים עורכים חתונות ומשקיעים עשרות אלפי שקלים ואף יותר, לא מזמן הייתה כתבה שחתונה ממוצעת בישראל עולה מעל 100 אלף שקל, 100 אלף שקל בשביל שלוש או ארבע שעות, שביום למחרת שוכחים, אתם יודעים מה יומיים אחרי זה שוכחים, wedding-gift מציעים לכם מתנות לאורחים בחתונה שיזכרו את החתונה שלכם לפחות בשנה הקרובה בכל פעם שישתמשו במתנה שקיבלו, ותאמינו לנו לא צריך להוציא עשרות אלפי שקלים בשביל זה, מזכרות לאורחים לחתונה הכל מ20 ש"ח בלבד, לפרטים נוספים ולכל שאלה צרו איתנו קשר בטלפון 052-473-4466 ונשמח לעזור.



מטפחות ראש לשבת חתן

מטפחות ראש לשבת חתן

מטפחת ראש לשבת חתן - מינימום הזמנה - 20 יח`.
מחיר: 20 יח` ב-25 ש"ח ליחידה.

נעליים צבע לבן

נעליים צבע לבן

עם דוגמא לבנה ופנינים, ללא מידה, מגיע גם בצבע לבן עם דוגמא אפורה או צבע קרם, 45 ש"ח ליחידה - הנחות לכמויות

כיפות

כיפות

כיפות לחתונה - 50 יחידות מינימום להזמנה.
מחיר: 20 ש"ח (כולל ריקמה של 2 מילים)

רקמה על כיפות

רקמה על כיפות

רקמה על כיפות לבחירתכם שם חתן השמחה או שם ותאריך כיפות לחתונה - 50 יחידות מינימום להזמנה. מחיר: 20 ש"ח (כולל ריקמה של 2 מילים)

כובע קש ממותג עם ריקמה 79 ש״ח בלבד

כובע קש ממותג עם ריקמה 79 ש״ח בלבד

מתנה שימושית לים ולימי הקיץ החמים, אפשר לרשום תאריך חתונה, שם ועוד, הנחות מיוחדות לכמויות גדולות.

מתנות לאורחים בחתונה - כיפה רקומה בכסף

מתנות לאורחים בחתונה - כיפה רקומה בכסף

כיפה לבנה יוקרתית עם רקומה בחוט כסף. מתנה משמחת לב חתן וכלה ומזכרת לאורחים. רקמה של שתי מילים (שמות) ותאריך. מחיר: 20 ש"ח בהזמנת 50 יחידות.

כיסוי חלה - מתנות לאורחים בשבת חתן

כיסוי חלה - מתנות לאורחים בשבת חתן

כיסוי חלה מהודר מעוטר בקישוטים מסורתיים. מתנה לאורחים בשבת חתן. כיסוי חלה כולל רקמה אישית של שם האורח. מתנה מדהימה לשבת חתן שתשמח את האורחים לימים רבים. 35 שח ליחידה.

מתנה לאורחים בשבת חתן כיסוי חלה לשבת

מתנה לאורחים בשבת חתן כיסוי חלה לשבת

כיסוי חלה לשבת מתנה לכל משפחה של אורחים בשבת חתן. מתנה מזכרת כיסוי חחלה עם רקמה בצבע זהב עם שם המשפחה. רק 35 ₪ ליחידה. מינימום הזמנה 12 יחידות.

מתנה לאורחים בחתונה כיפה עם רקמה

מתנה לאורחים בחתונה כיפה עם רקמה

כיפה עם רקמה ועיטורים מתנה לאורחים בחתונה. מגוון עיטורים ודוגמאות לבחירה להכנת מתנה לאורחים בחתונה ו/או למשפחת החתן והכלה. מגוון דוגמאות ואפשרויות לבחירת צבע. מחיר ליחידה 39 ₪. אפשרויות להנחה בהזמנת כמויות.

צריך עזרה?

חיפשת מוצר ולא מצאת? יש לך שאלה? אל תתמהמה, צור איתנו קשר

חיפשת מוצר ולא מצאת? מצאת אבל אתה לא בטוח שזה מה שאתה צריך בדיוק? גם אם לא מצאת את המוצר שאתר אל תתייאש, התקשר אלינו וננסה לעזור ככל שנוכל, מתנות לחתן וכלה זה רק "בבואי כלה".

לחצו כאן לאתר החדש שלנו רקמה בשעה