מתנות לחינה הזדמנות לרגש ולהתרגש

מתנות לחינה הזדמנות לרגש ולהתרגש גם בעידן ה - WiFi

מתנות לחינה - רגע לפני החתונה

אחרי תקופה לא קצרה של פגישות, הכרות וזוגיות מדהימה לטוב ולרע, הזוג הצעיר החליט שהגיע הזמן לחתונה. ההזמנות כבר חולקו וההתרגשות מתגברת מדקה לדקה. מה שנותר לחברים והמשפחה לחפש מתנות לקראת האירועים המשפחתיים המשמחים. מתנות לחינה ומתנה לחתן ולכלה.

מחפשים מתנות לחינה? באתר בואי כלה תכלו להתרשם ממגוון רחב של מתנות לחינה, להזמנות היכנסו לאתר או צרו קשר בטלפון 052-473-4466

בדורות קודמים, לפני מספר שנים בתקופה של ההורים והסבים היה נהוג לתת מתנות לחינה ולאחר מכן לזוג הצעיר, מתנות שימושיות לחתונה שיעזרו להם להתחיל את החיים המשותפים  עם מינימום הוצאות, הכוונה לסירים, מצעים, סט כלים, כל דבר שיש  בכל בבית וישמש את בני הזוג לאורך ימים רבים.

כיום במקרים רבים, המתנות אלו הוחלפו בכסף עקב המחירים הגבוהים של החתונה הכוללים: שמלה, חליפת חתן, אולם האירועים, צלמים, קייטרינג ועוד אטרקציות למיניהם, וכך נוצר מנהג חדש, שבחתונות נותנים צ`קים או כסף מזומן לעזור לזוג לכסות את ההוצאה הענקית. אולם לצד זאת עדיין מקובל להביא מתנות לחינה לציון היחס האישי החם והאוהב של יקירתכם.

כיום לא כולם עורכים את טקס החינה, עקב ההוצאות של החתונה או מפני שאינם מעדות המזרח. אולם זוגות רבים בוחרים לקיים את הטקס ללא קשר למוצאם או מעמדם הכלכלי (גם אם באופן סמלי וצנוע).הטקס מזמן לקרובי הזוג הזדמנות להעניק להם מתנות לחינה שהם יותר אישיות ובעלות ערך רגשי.

להלן רעיונות למתנות לחינה ע"פ בואי כלה

אם אתם חברים קרובים לחתן ולכלה ואתם מחפשים מתנה מרשימה תכלו לתת להם מתנה לחינה, סלסלה ערכה מדהימה הכוללת: 2 מגבות גוף, 2 מגבות פנים, חלוק מגבת ונעלי בית עם נרות מהודרים לשימוש בטקס החינה ולצרף ברכת כלה עם עטיפה דמוי עור וכמובן שרצוי לרקום את תאריך חתונה או השמות של בעלי השמחה.

סט נוסף שמתאים לחברים קרובים: חלוק מגבת, מגבת גדולה מעוטרת ברקמה ותחרה, מגבת פנים גם היא מעוטרת ברקמה ותחרה וקרם גוף.

רעיון נוסף ליום המקווה תכלו לפנק את הכלה בסט למקווה הכולל: חלוק רחצה, מגבת גוף, נעלי בית ולרקום "הינה הכלה" או כל דבר אחר שתרצו.

מתנה שהדודות אוהבות לתת : קערה לחינה בצבע זהב או כסף והוסיף נרות/ מגבות פנים, ברכת הכלה או כל דבר אחר שתרצו.

כמובן שהחתן לא יתנגד גם הוא לקבל מתנות מפנקות ומושקעות - אז אל תשכחו אותו!

את הסטים של הכלי הבית  והמצעים תשאירו לשאר האורחים אתם תתמקדו  בלפנק, לפנק, לפנק!

מתנות לחינה וזה אנחנו, בואי כלה חנות מתנות המתמחה ברקמה ממוחשבת לכל אירוע שיש. לפרטים נוספים צרו איתנו קשר בטלפון 052-473-4466 או דרך יצירת קשר באתר, מבטיחים שלא תתחרטו.

צריך עזרה?

חיפשת מוצר ולא מצאת? יש לך שאלה? אל תתמהמה, צור איתנו קשר

חיפשת מוצר ולא מצאת? מצאת אבל אתה לא בטוח שזה מה שאתה צריך בדיוק? גם אם לא מצאת את המוצר שאתר אל תתייאש, התקשר אלינו וננסה לעזור ככל שנוכל, מתנות לחתן וכלה זה רק "בבואי כלה".

לחצו כאן לאתר החדש שלנו רקמה בשעה