רעיונות מתנות לאירוסין

ששש, להיות בשקט עוד דקה וזה קורה, כמה התרגשות!!! קולולו היא אמרה לו, כן!!!

אז אחרי שנרגענו (בערך), מחגיגת הצעת הנישואין המרגשת אנחנו צריכים להתחיל לחשוב מה לקנות למסיבת האירוסין, אבל מה קונים? איפה?

 

מחפשים מתנה לאירוסין? באתר שלנו תוכלו למצוא מגוון מתנות מיוחדות וייחודיות הרקומות ברקמה מכסף או זהב. לפרטים והזמנות התקשרו 052-473-4466 או מלאו את טופס יצירת קשר המובנה באתר.

 מתנות לאירוסין

משמעות מסיבת האירוסין היא היכרות בין המשפחות. בזמנו מסיבת האירוסין הייתה רק למשפחה הקרובה של הזוג. אחים, אחיות, סבא וסבתא. כאשר הורי הכלה קונים לחתן שעון יוקרתי או חפתים לחליפת החתן. הכלה מקבלת שרשרת או עגילים מזהב ונתינת המתנות היא במהלך המסיבה.

 

כיום מסיבות האירוסין שונות לחלוטין. החברים הקרובים של החתן והכלה גם מוזמנים, הבית כולו מקושט ומעוצב לאירוע זה, הכל אנרגטי וקליל יותר, משפחתה של הכלה מזמינה קייטרינג בדרך כלל חלבי ומקנחים בעוגות ומאפים טעימים, לעומת פעם שהכול היה צנוע יותר, משפחת הכלה הייתה מכינה יום לפני את הכיבוד לאירוע (כמובן שהמאכלים לפי העדה). ואחרי האוכל מבצעים את נתינת המתנות מההורים.

 

רעיונות למתנות לאירוסין

ישנם לא מעט מתנות לאירוסין, לפניכם מספר רעיונות למתנות לאירוסין על פי חנות המתנות בואי כלה:

 

1. סט מגבות ענק עם רקמת פרחים מעודנים בצבעים שונים (לפי בחירה) ארוז באריזה מהודרת.

 

2. 2 מגבות גוף מעוטרות ברקמה מזהב או כסף עם שמות חתן והכלה לעתיד, ניתן להוסיף נעלי בית בצבע לבן עם פנינים לכלה לעתיד.

 

3. סט 3 חלקים הכולל מראה מפוארת ומרופדת, מברשת שיער מעוצבת וחלוק רחצה עם רקמה מכסף או זהב .

 

4. בנוסף אנו מכינים כיסויים מהודרים לטלית ותפילין עם רקמה של שם החתן בצבע כסף, ניתן להוסיף כיפה לבנה מעוטרת, גם היא רקומה עם שם החתן.

 

אם אתם מוזמנים למסיבת אירוסין של אחד מהחברים ואתם מחפשים מתנה רקומה עם המון אהבה, חנות המתנות בואי כלה ישמחו להמליץ על המתנה המושלמת.

 

לפרטים, שאלות נוספות או להזמנות צרו איתנו קשר בטלפון 052-473-4466 או מלאו את טופס יצירת קשר המובנה באתר, ונשמח לעמוד לשירותכם.

צריך עזרה?

חיפשת מוצר ולא מצאת? יש לך שאלה? אל תתמהמה, צור איתנו קשר

חיפשת מוצר ולא מצאת? מצאת אבל אתה לא בטוח שזה מה שאתה צריך בדיוק? גם אם לא מצאת את המוצר שאתר אל תתייאש, התקשר אלינו וננסה לעזור ככל שנוכל, מתנות לחתן וכלה זה רק "בבואי כלה".

לחצו כאן לאתר החדש שלנו רקמה בשעה