רעיונות מתנות לחתן

קיבלתם הזמנה לחתונה? מזל טוב! מה עושים עכשיו? מחפשים מתנה לחתן!

החבר שלנו מתחתן!!! עוד חבר נכנס למעגל התפוסים ומי אמר שהוא לא רוצה קצת "פינוקים" כמו שהכלה שלו מקבלת? אם טרם עשיתם מסיבת רווקים סוערת זה הזמן לקנות מתנה מיוחדת וייחודית ליום זה. אפשר ואפילו רצוי שתהיה גם מצחיקה כי בכל זאת החתן הוא הגבר שבגברים.

מחפשים מתנות לחתן? באתר בואי כלה תוכלו למצוא מגוון מתנות מיוחדות הרקומות ברקמה מכסף או זהב. לפרטים והזמנות התקשרו 052-473-4466 או מלאו את טופס יצירת קשר המובנה באתר.

הגברים של היום הם לא הגברים של פעם, עד לא מזמן, לא היה נהוג שהמשפחה הקרובה והחברים נותנים מתנה לחתן. עד לפני כ-10 שנים החתנים היו מסתפקים במסיבת רווקים פרועה עד שעות הקטנות של הלילה עם הרבה מוזיקה טובה והרבה אלכוהול. אז מה השתנה מאז? התשובה היא שלגברים של היום יש יותר מודעות לפינוקים הקטנים ולמראה הכללי שלהם וגם הם רוצים מתנות מפנקות ומתנות שנשארות לאורך זמן, מה שהנשים כבר מזמן עושות ומקבלות.

הגברים של היום יותר מטופחים ומשקיעים המון במראה שלהם אם זה בשיער, בגדים, נעלים, תכשיטים.

ויותר חשוב הבתים שלהם מסודרים ומעוצבים להפליא עם מצעים מהבדים הטובים ביותר, מגבות איכותיות וסופגות וחלוקי רחצה איכותיים. לכן כבר לא כל כך קשה למצוא מתנה טובה ואיכותית המתאימה לחתן שלנו.

רעיונות למתנות לחתן

לפניכם מספר רעיונות למתנות לחתן על פי חברת "בואי כלה". 2 כוסות שמפנייה הכוללים עטיפת הכוסות בבגדי חתן וכלה בצבעים שחור לבן ארוזים באריזה מהודרת, מתנה חמודה ומשמחת ליום שאחרי החתונה.

אם אתם כמה חברים תוכלו לקנות מתנה לחתן בתקציב גדול אף יותר: חלוק רחצה בצבע לבן עם רקמה של אזיקים בצבע כסף או זהב ולהוסיף את תאריך החתונה וזוג נעלי בית. מתנה עם הומור והכי חשוב מתנה שימושית מאוד.

רעיון נוסף סט מצעים כולל רקמה מכסף, הסט כולל סדין, 2 ציפיות וציפה ולרקום על הציפיות " הצד שלי" ו-"הצד שלה" ועל הציפה לרקום 2 טבעות ותאריך החתונה, מתנה נעימה וכייפית ומה שבטוח שהמתנה תשמח גם את הכלה.

אם החלטתם "לפנק" את החתן במתנה מקורית ומיוחדת עם קצת הומר וגם קצת רגש היכנסו עוד היום לאתר "בואי כלה" ואנו נכין את המתנה במהרה. לפרטים, שאלות נוספות או להזמנות צרו איתנו קשר בטלפון 052-473-4466 או מלאו את טופס יצירת קשר המובנה באתר, ונשמח לעמוד לשירותכם.

צריך עזרה?

חיפשת מוצר ולא מצאת? יש לך שאלה? אל תתמהמה, צור איתנו קשר

חיפשת מוצר ולא מצאת? מצאת אבל אתה לא בטוח שזה מה שאתה צריך בדיוק? גם אם לא מצאת את המוצר שאתר אל תתייאש, התקשר אלינו וננסה לעזור ככל שנוכל, מתנות לחתן וכלה זה רק "בבואי כלה".

לחצו כאן לאתר החדש שלנו רקמה בשעה