רעיונות מתנות לכלה

עוד בימים עברו היה נהוג להעניק מתנות לכלה במהלך השבוע שלפני חתונתה. אז איך בוחרים מתנה מיוחדת וייחודית לנסיכה שבנסיכות הכלה שלנו?

בעידן החדש קיים טרנד שהחברות קובעות לכלה טיפול פנים, יום ספא או כל טיפול מפנק אחר, אך הבעיה העיקרית שמתנות אלו הן רגעיות ולא נשארות כמזכרת לשנים שיבואו. אז איך בכך זאת ניתן להעניק לכלה שתישאר לאורך שנים? תוכלו לשדרג את היום המיוחד לכלה במתנות לכלה. מגבות, חלקים רקומים, ועוד.

מחפשים מתנות לכלה? באתר בואי כלה תוכלו למצוא מגוון מתנות מקסימות עם רקמה מזהב או כסף לפרטים והזמנות התקשרו 052-473-4466 או מלאו את טופס יצירת קשר המובנה באתר ונשמח לעמוד לשירותכם.

כאשר קונים מתנות לכלה רצוי לדעת את הטעם שלה, ולבחור לה מתנה שתהיה שימושית ומיוחדת כך שכל פעם שהכלה תשתמש בה היא תיזכר ביום המיוחד שלה ובך. חנות המתנות בואי כלה מציעה מגוון רחב של מתנות המתאימות לכל כלה.

רעיונות למתנות לכלה

להלן רעיונות למתנות לכלה על פי חנות המתנות בואי כלה: אם אתן כמה חברות תוכלו להתארגן יחדיו ולקנות מתנה גדולה עם יותר פריטים למשל סלסלה עם 2 חלוקים עם רקמה מכסף או זהב, או 2 מגבות גוף עם רקמה ו-2 מגבות פנים. כמו-כן, תוכלו לרקום על החלוקים והמגבות את השמות של החתן והכלה או תאריך החתונה או כל דבר אחר שעולה לכם לראש, ושיחרוט את היום המקסים הזה כמתנה נפלאה.

רעיון נוסף, חלוק מבד סאטן לבן למראה יוקרתי וזוהר, שעליו ניתן לרקום את שם הכלה / תאריך החתונה, וכתוספת משלימה למתנה ניתן להוסיף בייבי דול, ועל ידי כך הכלה תרגיש מיוחדת ויפה.

אם הכלה שומרת מסורת, ניתן לקנות לה חלוק מגבת עם נעלי בית ולרקום על החלוק מילים כמו "הכלה לעתיד" או את שם הכלה ולצרף תפילת אשת חייל.

מתנה נפלא נוספת הינה סט מגבות עם רקמה של שמות החתן והכלה, או נרות בעיצוב חתן כלה + תפילה לכלה, שיעניקו מימד רוחני, כאשר הסט כולו עטוף באריזה יוקרתית.

כמו-כן, ניתן לקנות מתנות כגון חלוק פיקה בעל מראה "רטרו" מ-100% כותנה מעוטר ברקמת זהב או כסף וקישוטי תחרה בקצה השרוולים. כמובן שניתן להוסיף פריטים נוספים כמו מגבת עם תחרה שיתאים לחלוק, וכדומה. סט זה יעניק לכלה הרגשה נינוחה ונעימה.

להענקת מתנה מהלב לחברה טובה שמתחתנת היכנסו עוד היום לאתר בואי כלה ותבחרו לה מתנה עם מזכרת רקומה בזהב או בכסף.

לפרטים, שאלות נוספות או להזמנות צרו איתנו קשר בטלפון 052-473-4466 או היכנסו בצור קשר באתר, ונשמח לעמוד לשירותכם.

צריך עזרה?

חיפשת מוצר ולא מצאת? יש לך שאלה? אל תתמהמה, צור איתנו קשר

חיפשת מוצר ולא מצאת? מצאת אבל אתה לא בטוח שזה מה שאתה צריך בדיוק? גם אם לא מצאת את המוצר שאתר אל תתייאש, התקשר אלינו וננסה לעזור ככל שנוכל, מתנות לחתן וכלה זה רק "בבואי כלה".

לחצו כאן לאתר החדש שלנו רקמה בשעה